Helg!

Ah så skönt, jag har redan helg!

Ja, tyvärr kom jag inte in på tentan idag. Först var vi fem pers. och vakterna sa att det fanns en som hade avbokat sig på tentan så då skulle den platsen lottas ut. Jag lyckades ta den rätta lappen men lät Susanne ta den platsen. Sen till slut blev det två platser lediga, men de visste inte om dessa som bokat sig på tentan skulle komma (har 40 min på sig att komma) men vi lottade igen och jag lyckades få lappen igen plus Hanna! Helt otroligt. Vi satt sedan och väntade på att dessa 40 minutrarna skulle gå, men vad händer då?? jo det kommer en sen j*vel och tar en av platserna. Dags att lotta igen och då hade jag inte samma tur.... Det var inte meningen helt enkelt. SUCK.

Jag, Jenny och Hanna cyklade till skolan idag, ojoj va jobbigt det blev. Sämst kondis som man har, hamnade jag lite på efterkälken haha. Sen tänkte jag och Jenny när vi skulle cylka hem " Åh så skönt att bara rulla hem" Men icke sa nicke, motvind så gott som hela jäkla vägen hem!!

Det gick i alla fall bra på den lilla sk intervjun på äldreboendet. Ska dit och gå brevid den 8 och 9 Juni. Hon hade några veckor som hon hade satt upp mig på som reserv för hon var osäker på om den som egentligen ska gå de veckorna, tackar ja eller ej. Det är veckorna 29-33 och vore jätte skönt att få! Sen finns det även strödagar man kan fylla i sig på.
Vi träffade deras sjuksköterska och vi berätta att vi nyss blivit examinarade på injektioner och sånt och då sa hon att hon hade två intramuskulära injektioner som hon ska spara till oss, jihoo =) Tror även vi skulle få ta lite venprover också =)


Är hon Susanne nu, hon gör sig iordning inför middagen på Glada Ankan med klassen som börjar kl 18. Trevligt!!

Ha det fint
/sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Synd, men du fixar det vid senare tillfälle.

Lycka till att med sommaren!!!!!!!!

Mats hälsar som vanligt

2009-05-27 @ 20:29:53
Postat av: Suss

Du är en ängel utan vingar! Love you! Pöss ;)

2009-05-27 @ 22:57:55
URL: http://snusan85.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ngt fel med medd. Menar att du fixar sommarjobb.

2009-05-27 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0