Härligt väder

regnar och blåser... men då får jag inte dåligt samvete över att jag sover längre än vanligt. Nu blev det ju inte så länge ändå.

Det var en trevlig kväll igår, vi skulle väl vara ca 55 st som skrev upp oss i alla fall men om alla kom vet jag inte.


Susanne och jag ute i blåsvädret innan vi äntrade Pitcher´s. Solen stack dock fram!!


Marie och Julia (de är inte stenfulla!)

Anna

Sandra och Erika lite i bakgrunden

Sandra och Marie

Jag och Susanne

Min haka, Susanne, Erikas panna och Marie =)

Så såg vår kväll ut.

Minns inte om jag berättat att vi fått mögel och käkor under diskbänken?
Ialla fall så var vår Vaktmstäre här igår och fixade lite så nu ser det ut så här...



Glömde hela två gånger att jag inte ska spola vatten i vasken igår haha

Nu ska jag få mig frukost
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0