Grillning..

a la Kronoparken blev det ikväll. Vi blev bjudna till Susanne och Daniel på lite mums, mums.
Tyvärr satte min underbara mage igång och tillät mig inte njuta till fullo och kvällen blev lite väl kort... men det kommer fler kvällar!



Tidigare idag satt jag och Susanne och försökte plugga inför Sjukdomslära och Farmakologi II och jag kan säga att det gick sä dår. Vid två gick vi ut och tog promenerade och hamnade vi Tullholmsviken där vi såg skitfina lägenheter. De såg ut till att kosta en smärre förmögenhet... Man kan ju alltid drömma.
För att förhoppningsvis lyckas bättre med pluggandet imorgon ska vi till skolans bibliotek. Kl tio ska vi vara där...buhu...

Jo Susanne hjälpte mig att färha och slinga håret förra helgen och jag blev riktigt nöjd
                    
Före                                                        Efter
Kanske inte är de allra bästa bilderna att visa före och efter men det får duga...


Imorgon får vi besök från Hagfors (där jag ursprungligen kommer ifrån) av Marina och Patrik. Vi har planer på att gå på bio men jag vet inte vilken film det blir. De som sett "Män som hatar kvinnor" rekomenderar den starkt så jag får se om jag får med dem på den. Kanske vore roligt att se en lite mer avslappnande film också...


Nej nu ska jag ta och lägga mig till rätta här i sängen och ev. titta på lite Tv. (trots att kl bara är 22.15..)

Ha det så fint
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag hittade vaxduken!! ;) Och fixade o ställe ut krukor och grejer så nu är de bara en gräsmatta som fattas.. hehe ;)

2009-05-03 @ 12:40:16
URL: http://snusan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0