Fint väder på en Fredag

kan det bli bättre? =) gött gött men om det är varmt vet jag faktiskt inte....

Har nästan nyss gått upp... liite sent.
Ikväll tror jag vi är bjudna på inflyttninsfest men hur det blir med det vet jag inte. Och imorgon ska vi och fira svärfar och sen på aftonen hoppas jag att några från klassen ska träffas och ha det trevligt hos Jenny =)
Förstår ni hur skönt det är att vara ledig under helgen!? Aaah.

Nu kan vi i alla fall spola vatten i kranen men vi har fortfarande inget golv eller några bräder så att vi kan ställa in alla grytor och sånt så de står på köksbordet....

Ska få mig lite frukost nu,
ha en fin dag!!


/Sandra

Ps. Ja Carin, det har du rätt i. Det kan inte vara roligt att vara instängd så länge =(

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ha en bra helg!!!!!

2009-05-29 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0