Är det Lördag idag eller?

Man kan ju fundera. Själv gick jag upp 6.20 för att dra min kosa till skolan och träna metodövningar... Men det var roligt/trevligt/lärorikt när jag väl var där. Även Susanne, Sandra, Jenny och Linda var med.
Så här såg det ut =)


Det är sådana här armar får vi plåga =)




Koncentrationen är på topp =)

Pill med trevägskran


Susanne =)

Full koncentration för Linda, mindre för mig...

Linda =)

Hela gänget (jag håller på o ramlar, det är inte att jag försöker ta så mkt plats som möjligt =))
Fr. v Linda, Sandra, Susanne, Jenny


Jag fick blod!! (de är lite svåra att få blod på)


Jenny sätter KAD, på en mandocka om ni inte ser det = P

Nu ska jag sätta mig o läsa lite
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Bra dag, kul att se bilderna, hoppas du slappar av med en bra bok !

2009-05-24 @ 20:40:35
Postat av: Carin

Kul att få se lite vad ni sysslar med! Himla smart med dockor att träna på, det blir väl lite mindre läskigt när man väl ska behandla riktiga människor då...

Kram.

2009-05-24 @ 21:10:01
Postat av: Josefin

åh, sånt där är så kul att öva!

å skitfina å roliga bilder åxå :)

2009-05-24 @ 22:43:22
URL: http://josefineet.blogg.se/
Postat av: Katarina

Mats hälsar!!!!!!!!!!!!

2009-05-25 @ 21:57:11
Postat av: Anonym

Ha ha ha, va snygga vi är!!

2009-05-27 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0