A wonderfull dress

Har jag köpt idag till det stundande bröllopet = ) Kärlek vid första ögonkastet blev det. Tänker inte visa den förrän det är dags! ; )

Äntligen Fredag!! Gjorde läkemedelstentan för 5e gången idag, och det är ingen idé att jag säger nåt om hur jag tyckte det gick för sen kanske det inte blir så ändå. Får vänta och se helt enkelt.

Imorgon är det Eurovision 2009 och det ska få stå på här. Susanne och Daniel ska komma över =)
Vilka tycker ni är bra? Är ni ett dugg intresserade av det? Tycker att det blir lite väl många tävlingar!



Nä, ska snart hoppa in i duschen!

Trevlig kväll
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Carin

oh va roligt att du köpt klänning! det har faktiskt jag också gjort idag (eller lagt handpenning i alla fall). det blev den som jag förälskade mig i igår, så fin... (-: ser fram emot att se dig på bröllopet!

2009-05-15 @ 20:18:33
Postat av: Katarina

Kommer du ihåg Josefins grejer:" Släng sej i duschen", "kutt på toa",osv. osv. Många uttryck, som kan va kul. Väntar på att se klänningen och resulat på tentan/matten.

2009-05-15 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0