Sommarlov och halva utbildningen avklarad!

Jepp, såå härligt!! Kan inte säga annat att man är lite stolt!
Seminariet gick bra men vi får inte veta förrän Frdag/Måndag om vi får kompletering, och det tror jag vi får, trots att jag tyckte att det gick bra.

Dagen började fin, trodde jag skulle vakna upp till grått och regn men inte. Men sen, när vi skulle hem, då började det hagla!! och jag har sommarkläder på mig... regnat har det gjort också, skulle inte förvåna mig om det blir åska också.
Men just nu skiner solen i ögonen på mig.

På Lördag befaller jag fint väder!! Annars blir det inte lika kul att åka på "rager, rager" fest ; ) (ska utalas lite svengelska haha)

På Fredag ska vi och Sus och Daniel till Tom Yam och äta, Var huur länge sen, sen vi åt där. Har varit stängt ett tag... Och, vi firar 1 och ett halvt åt tillsammans då, och ett halvår som förlovade hehe.

Nej ni,
hoppas ni har en skön dag!!

puss/
Sandra

Kommentarer
Postat av: katarina

Grattis!! Ha en bra kväll då ni firar, å grattis till halvåret!!!

2009-06-03 @ 20:20:22
Postat av: Alexandra

Usch stackare, själv hann jag precis innanför dörren innan det började ösa ner.



Bra jobbat idag i alla fall, och hoppas ni får skoj i helgen!



Kram, Alexandra.

2009-06-03 @ 23:10:38
URL: http://crazicattladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0