Rätt länge sen nu

Ett sent inlägg, ska snart lägga mig.
Var till faster Susanna idag och det var lika trevligt som vanligt =) Hon tag fram en massa kort som var riktigt roliga att se, men samtidigt sorgligt också. Det var från mitt dop, då mitt huvud var format som en fotboll =) Mormor var med på några kort och henne minns jag knappt, hon dog alldeles för ung =( Mamma kommer nog bli glad när hon ser dem. Mamma var en riktig donna ; ) Har skannat in korten i datorn så jag ska ta ut dem och ge ett ex. till mamma.
Kan lägga upp ett av dem;

Mormor, mamma och jag. Tror de korten är de enda vi har med oss tre på tillsammans

God natt på er/
Sandra

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-06-07 @ 23:58:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0