Intro. dag

på ett demensboende på Herrhagen.
Det kanske inte började så bra. Hon som jag skulle gå bredvid hade bytt dag och de som var där visste inte ens att jag skulle komma, men det var väldigt trevliga och det gick bra! Riktigt härliga damer fanns det på avdelningen.
När jag skulle cykla hem var det helt punka på framdäcket så jag ringde till Rikard så att han skulle komma och hämta mig men han svarade inte. Ringde både till mobilen och hem, nada. Femtielva ggr ringde jag nog. Sen ringde jag till svärmor för att höra om hon kunde ringa (ifall det stod hemligtnr när jag ringde) men hon fick inget svar heller. Då sa hon att hon kunde hämta mig, men jag sa att jag kunde gå, är ju inte så långt ändå. Men hon sa att hon skulle hämta mig. Sen ringde hon igen och sa att Rikard var på G, han hade varit ute med Oliver =). Det hann dyka upp lite hemska tankar.
Så nu är jag hemma. Ska dit till sju imorgon också. Ska gå dit, får ta bilen men det kan vara skönt att gå.'


Nu ska jag lägga mig snart
/sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Förstår om du hann bli orolig

2009-06-08 @ 22:46:19
Postat av: Jenny

Du får ringa och berätta hur det var där när du har tid :) Kraaaam

2009-06-09 @ 09:16:23
Postat av: jenny

sv: Visst är han:D!

2009-06-09 @ 18:17:59
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0