Hej så länge

nu får ni hålla tummarna att vi får toppenväder i Turkiet, ska även hoppas att det fortsätter vara fint här hemma!


Ringde till Coop-medmera förut för att jag har inte fått några rabatter eller något på huuur länge som helst. Hm, då visade det sig att jag sagt upp mitt medlemskap 2005! Mycket smart.... Men nu tog jag upp det igen (handlar ju på Pekås i vikenbland) under tiden jag pratade med henne klippte jag även sönder kortet (man gör ju så med credit-kort och så...) och jämt när jag gjort det sa hon " och du kan fortsätta använda samma kort..." haha ännu en smart ögonblick. Jaja, skulle ringa och beställa ett nytt, under tiden får de som jobbar på affärerna göra det manuellt =P


Ha det gött, det ska jag!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Suss

Kommer bli tomt utan dig i sverige ;)

2009-06-30 @ 22:30:49
URL: http://snusan85.blogg.se/
Postat av: Katarina

Välkommen hem, åska å regn

2009-07-08 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0