Götet imorgon!

och det ska bli så sköj! Nu ska det bara bli perfa väder också.



Jobbade lite som sagt igår och det gick bra, slutade åtta, Fick schema på v. 29-34 och så får jag bestämma vilka jag vill ta. Jag vet inte hur jag ska lägga upp pluggandet till omtentan i Sjukdomslära... II och sen även till tentan jag missade..men det är liten som tur är. Sen har jag ju läkemedelsräkning II också, men den hoppas jag att jag inte behöver träna så mycket till.

Igår kväll efter jobbet begav jag mig till Jenny där hon, Linda, Hanna och Susanne åt för fulla muggar =) Jenny är så snäll att hon hade bakade en broccolipaj till mig!! Söta Jenny =) Sandra saknades.


Nej, Jenny var inte stenfull ; )


Susanne och Linda =)

Usch, måste nog ta och städa....
Ska bort med en nyckel till faster Susanna idag. Hon ska passa Oliver =)

Ha en fin dag, trots det tråkiga vädret
/Sandra


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hadde varit ännu coolare om jag inte varit halvkass... ;)

Åh va skoj med Liseberg, hoppas ni får en bra dag och fint väder!

Lycka till med tentapluggande också! Kram!

2009-06-12 @ 11:56:04
URL: http://crazicattladie.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ha det så jätteroligt imorron på Liseberg!!!

2009-06-12 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0