Den underbara sommaren

är här, och stannar förhoppningsvis läänge!
Åkte till Susanne för att läsa lite men det gick ju så där, vi solade och pratade i stället =)


Igår jobbade jag lite på vån. 4 och det gick bra.
På kvällen träffade jag Susanne och Sandra (det var alldeles för länge sen =))vid Harry´s. Efter att de druckit sin öl begav vi oss till Jenny en stund och hade trevligt!
Jo, när vi var på väg till Jenny, alldeles utanför där hon bor stod denna skönheten:
 Den är nog dyyyr.

Imorgon måste jag läsa. Jag ska ju snart jobba, eller kanske inte snart men vi drar ju utomlands och då ska jag absolut inte läsa nåt. Blä...

På Torsdag fyller som sagt mami år, men även min kompis Helena fyller år, men hon fyller bara 25 =)

Nej, nu ska jag äta upp min glass med nougatglass =P

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ungefär vilken tid kommer ni förbi här, eller skall vi hämta hos Anki, ni bestämmer, kram

2009-06-23 @ 21:57:02
Postat av: Suss

Ska oxå läsa imorrn.. på förmiddagen iaf ;) Får se hur vi lyckas med de .. haha!

2009-06-23 @ 22:16:23
URL: http://snusan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0