Äntligen hemma

Det var en bra dag på jobbet. Fick först en mindre "chock" när jag kom dit imorse. En av nattsjuksköterskorna ropade på mig och gav mig nyckeln till medicinskåpet. Jag tog emot den och sa att jag ger den till min arbetskam. som kommer snart eftersom jag inte är delegerad än. Då sa hon att han nog börjar 7.45 om inte jag var för tidig. Det gjorde mig väl inget att vara ensam en trekvart och börja ta upp damerna men det hade varit roligt och vetat det i förväg. Gick bra ändå, men fick mig en utskällning av en dam =) 

Hade en en och halvtimmes rast och passade på att få mig en massage i deras hyrda, superlyxiga massagestol. Låg där i en kvart =)


Imorgon blir det potatisgratäng, veg.schnitzel och sallad mumsfilibabba!


Var ute med fisen en sväng igår och passade på att ta ytterligare några kort =) för att jag tycker hans färger passar så bra med det gröna i buskarna (kanske börjar gå för långt med de där korten...föreställ er hur det kommer att bli när vi skaffat oss en människobebis...)

    

Nej ni,
hoppas ni haft en fin Midsommar
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0