Lussebullar

har jag äntligen fått baka idag, var tänkt att jag skulle ha gjort de i går men det blev ingen tid över.
Här är resultatet Lite brända kanske men goda ändå =)


På Onsdag har jag seminarie...altid lika kul ; ) Nek men det ska nog gå bra.
Fattar inte att det redan är 3e veckan som jag är på avd 15, tiden går väldigt fort. Idag har jag tagit lite blodprover och varit med på vårdplanering. Igår lyckades jag sätta en PVK, det blir lite av en kick =)

Igår var det ju 2 advent också och vårt julpynt kom äntligen upp..en vecka försent...
Stina utmanade ödet lite

Är ledig imorgon och då ska jag sova lite i alla fall...tycker att det är såå jobbigt att gå upp på mornarna.

Snaaart åker vi till Gran Canaria också, härligt =)

Ha det bra,
Sandra

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej snuttan! Du får gärna sända över några lussebullar mums De ser jättegoda ut!



kramar

2009-12-09 @ 12:00:30
URL: http://www.metrobloggen.se/mittlivsomvuxen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0