Jullov

Har jag nu fått! Så skönt.
Imorgon bär det av till Hagfors en sväng. Tänkte luncha lite med Jennie som ska få bebis när som helst. Tänkte även hälsa på Katta & Mats om de har tid. Sedan får vi se vad det blir.

När jag var i Torsby på praktik så var det en tjej som gjorde egna halsband och sålde, och jag var ju bara tvungen att beställa ett. Idag kom det och det är så fint
Hjärtat står självklart för Kärlek =) 200 spänn.

Idag på praktiken har jag fått dra en CVK. Fick ta suturerna som den satt fast med också, lite roligt =)
Gav sköterskan en Alladinask med hjärtan och ett tackkort för den här tiden. Hon är en sköterska att se upp till!

--------------------------------------

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Så roligt att få träffa dej!!!!!!!!!!!!!

2009-12-21 @ 19:23:55
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0