God Jul och Gott nytt år!

kanske är lite tidig men jag vet inte när jag tar mig tid att skriva igen.

Var hem till Hagförs idag och träffade först Jennie för en lunch. Hon är verkligen stor nu. 15kg har hon gått upp, men det syntes inte så mycket mer än på magen. Trevligt att träffa henne i alla fall =)

Var in till mami en snabbis och hjälpte henne sätta upp gardiner (träffar henne mer på julafton).

Sedan gick jag till Katta & Mats, eller rättare sagt, Mats kom och hämtade mig =) Vi pratade lite och så där, muy trevlisch!
Doris =) och Bea är det svarta, syns lite dåligt hehe.

Sedan fick jag skjuts till grandma och gav henne en liten julklapp och prata lite. Ska till henne en längre stund på Juldan tror jag.

Ha det toppen!!!!!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Alltid lika roligt, trevligt att träffa dej, för

inte tala om vad hundarna tycker. Hälsa era katter, å Rickard, God Jul, Gott Nytt År

2009-12-23 @ 22:34:59
Postat av: Sandra

GOD JUL TJEJEN!! KRAMAR

2009-12-24 @ 10:05:49
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0