Sitter och funderar

på tatueringar fortfarande. Skulle vilja ha några fjärilar och ev. blomranka, på sidan av kroppen om ni fattar, inte på magen och inte på ryggen. Hm... tänkte ju på att förbära e jag redan har men det kan jag göra senare =) det blir lätt som lite av en drog när man börjat, i alla fall för mig. MEN, jag vill inte ha för mycket heller

Detta är t.ex alldeles för mycket för min smak
 (lånd av www.aftonbladet.se)

Smaken är som baken =)

Ja är ledig under helgen, jipiie! men jag ska försöka läsa....
Rikard var ut med en arbetskam. igår och kom hem runt ett i natt tror jag det var. Sen vid fem började kissarna härja, börjar bli en vana för dem nu...jipiie!... sen efter en timme eller så lägger de sig igen. Rikard bara sover igenom det hela han, inte ett dugg avis. Hatar att jag vaknar så lätt.
Han sover än förresten.

Rätt fint väder ute!!

Ha det gött
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0