Hemma igen och tillbaks till skolan

Hemma efter en helg i Stockholm, det var mycket trevligt. På Fredag blev det inte så mycket, lite snack och en pizza.
På Lördag blev det lite shopping och titta på folk =)

 På väg ut till Sthlm från Lidingö   

Sedan på kvällen begav vi oss till Wallmans nöje och där hade vi jätte roligt. Höll oss på schlager golvet =)
Hamnade mitt i en svensexa haha
   Camilla i sitt tight fodral ; ) funderar på att köpa en likadan, fast lila hihi

 Jag i min mycket söta kjol =)


På Söndag blev det lite sightseeing men jag orkade inte gå så himla mycket när jag drog på resväskan.
Vi var i alla fall i Gamla stan och gick, såg slottet och så ...

     

     


    mmm

 
Hittade en jätte mysig affär med jätte mysiga mjukisdjur och jag var väl tvungen att köpa en sån här kanin, den är såå mjuk


Sen blev det natuligtvis Ben & Jerry´s =) Chocolate fudge brownie blidde de

 i det fina solskenet 

Hoppas ni haft en fin helg
/sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jätteroligt att se bilderna, ni hann med mycket!!

2009-08-24 @ 23:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0