Det växer svamp...

...i en av våra blommor...? kanske inte så bra, eller??



När jag åt frukost i morse kollade jag ut genom fönstre och såg detta;


Kan ni se vad det är? En jäkla massa fåglar är vad det är, en invasion (läs med engelsk accent) Ingen aning vad de hade för möte.


I alla fall, ytterligare en dag har gått. Idag var det prat på smärtstillande och vilken betydelse gruppens dynamik har.
Höll på att somna, inte för att det var tråkigt utan för att jag är allmänt trött.Ska SOVA under helgen, helst till kl ett haha


Ringde och beställde tid för piercing idag =) Nästa onsdag ska jag iväg och pierca tragus som det så fint heter.

Nu ska jag kila ut med fisen
/sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0