Blev lite pört

Igår reserverade jag två böcker på Campusbokhandeln på KAU som vi behöver nu i höst. Wohoo tänkte jag, fick dem billigare än på Internet i alla fall. KOmmer jag dit idag och ska betala. Då finns de inte ens??de hade visst haft sånt problem förut men gud så irriterande!!

Sen har jag spanat in en mobil på halebop.se (fast jag egentligen inte behöver..) i några dagar och skulle gå in i dag och kolla om jag verkligen inte skulle beställa den, då fanns den inte där längre?? Det är en Nokia N97 i alla fall. Lite dyr men jag tänkte ta den på abonnemang och avbetalning..Ingen som vill köpa en ett år gammal Samsung Omnia? ; )

Image from Nokia Nokian

MEN, jag köpte en "Superlott" på vägen hem oc vann 75 spänn!! så jag ska iväg och få tre nya = D

Tentan idag gick  NOG bra, tror det i alla fall. Jämt innan jag var klar började brandlarmet. Vi är tvungna att gå ut och efter nån min. visade det sig att det var falsklarm. MEN tänk om de nu bestämmer sig för att de som inte hade lämnat in tentan innan får göra om den, för man KAN ju faktiskt ha hunnit prata lite när man stod där ute...suck, hoppas verkligen inte att det blir så. Susanne sa i alla fall att de som lämnat in tentorna innan, hamnade i en annan hög....


Imorgon blir det ytterligare en tenta, sen Estockholmo!! =) kul, kul


Hoppas ni har det bra
/sandra


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Hänt idag?

2009-08-20 @ 18:24:23
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: Katarina

Klart att det var irriterande!! Slarvigt tycker jag.

Ha det så bra i Stockholm

2009-08-20 @ 20:11:44
Postat av: Bella

Aw tack, idag blev det skola, ha de bra=)

2009-08-20 @ 20:12:37
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-08-20 @ 20:31:15
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0